Методичний кабінет
Єдиний спосіб зробити свою справу великою – це любити її.
(Стів Джобс)
Методист
ВСП “Вовчанський фаховий коледж
Державного біотехнологічного університету”
Галушкін Андрій Вікторович
МЕТОДИЧНА РОБОТА КОЛЕДЖУ
- Методична робота (основні напрямки, функції, ФПК, атестація)
- Організаційно-методична робота з молодими викладачами
- Методичні рекомендації до аналізу відвіданого заняття
- На допомогу викладачам (схеми складання методичних розробок)
- Зразки річних звітів
- Атестація педагогічних працівників
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
♦ поглиблення знань з теорії і методики навчання та виховання, психології, етики;
♦ поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета/дисципліни та методики його викладання;
♦ вивчення питань теорії і досягнень науки в галузі викладання предмета/дисципліни, володіння сучасною науковою методологією;
♦ освоєння методики викладання предмета/дисципліни; випереджальний розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з демонструванням відкритих занять;
♦ удосконалення методики застосування наочних посібників, технічних засобів навчання, дидактичних матеріалів;
♦ упровадження у практику роботи педагогічного колективу досягнень психології й окремих методик передового педагогічного досвіду;
♦ систематична інформація про нові методичні рекомендації, глибоке вивчення відповідних державних і нормативних документів.
ЗАГАЛЬНІ ФУНКЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
♦ 1. ДІАГНОСТИЧНА,
яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності викладачів та вимогами до їхньої професійної діяльності на рівні встановлених державних стандартів.
♦ 2. ВІДНОВЛЮВАЛЬНА,
яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти.
♦ 3. КОРИГУВАЛЬНА,
яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій.
♦ 4. КОМПЕНСАЦІЙНА,
яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя.
♦ 5. ПРОГНОСТИЧНА,
яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам в майбутньому.
♦ 6. МОДЕЛЮЮЧА,
яка забезпечує розроблення перспектив і орієнтирів педагогічної діяльності.
ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
♦ Курси ФПК.
♦ Стажування на кафедрах університетів.
♦ Атестація.
♦ Вивчення, узагальнення та розповсюдження передового досвіду роботи.
♦ Семінари, конференції.
♦ Школа молодого викладача.
♦ Методична робота:
– підготовка методрозробок,
– підготовка методрекомендацій,
– методдоповідей.
♦ Робота зі спеціальною та методичною літератуою